onsdag 22 januari 2014

Vilken morgon.


I morse försov jag mej. Det händer inte särskilt ofta. Kan bara påminna mej en gång tidigare och det var på 70-talet ... en juldagsmorgon på jobbet. Jättekul!
Idag skulle jag på läkarbesök kl.8.00 och Karin skulle hämta mej 7.15. Då vaknar jag av en telefonsignal. Karin står utanför med bilen och tycker att det är lite mörkt i min lägenhet. Vilken fart det blev på tanten! Som väl var hade jag förberett allt igår så det vara bara att borsta tanden och hoppa i kläderna. 8.00 prick stod jag i receptionen på Vårdcentralen i Halmstad.. Att jag sen fick vänta 15 minuter på att komma in till doktorn är en annan historia. Väl hemma igen upptäckte jag att jag t.o.m. bäddat sängen för inte kan väl Elsa ha gjort det?

3 kommentarer:

  1. Hoppas allt gick bra hos farbror Doktorn, trots allt!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Ställer också själv diagnoser, ibland blir det rätt ibland fel!
    Extra kram!
    Karin

    SvaraRadera
  3. Hej, Mary!
    Men vilken rolig bild du hittat, suveränt bra :-)
    Så typiskt, att alltid skylla på någon annan..
    Hoppas inget allvarligt hänt utan att det var rutinbesök hos läkaren.
    Kram, Agneta

    SvaraRadera