fredag 18 oktober 2013

Ullared.

Jag var igår i Ullared tillsammans med dottern inkl. 3 vilda ungar  10-12 år som skulle höst/vinterekiperas . Vilken pers! Jag har inte varit där på 5-6 år och säjer som Ranelid herrrrrrrrrregud så stort detta ställe blivit! Vi tillbringade runt 6 timmar där och mormor var hyfsat trött när vi kom hem. Ungarna skötte sej bra men att hålla reda på 3 kvicksilver kräver sin kvinna så det var nog bra att jag var med och inte tänkte handla nåt speciellt. Några kassar blev det trots det.
Att köra hem i regn och mörker med flera vägarbeten på E6-an var inget som jag vill göra om. Vi körde med 2 bilar med mej i täten. En av killarna var lite orolig över att nån älg skulle skutta ut på  dem. Mamma tröstade med att det var ingen fara eftersom jag låg före och var den som skulle drabbas :). Lite spill får man räkna med. Idag är det verkligen dagen efter och kroppen känns helt "leabröten" så det blir inte många knop gjorda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar