torsdag 8 december 2011

Ingen bra dag.

Idag skulle jag till frissan och eftersom både dottern och jag skulle handla beslöt vi att samåka. Med hennes bil. Vi kom väl en kilometer eller så och så hade vi punka. Det var bara till att ringa frissan om en annan tid och promenera hem. Var väl inte riktigt klädd för långpromenad men eftersom dotera inte hade lust att byta däck utan lämnade det åt maken så blev det så.
När vi stod där vid bilen såg jag en buske med gula frukter. Med mina skumma ögon såg det ut som citroner men var förstås kvitten. En sån buske vill jag ha men det blir väl inget av med det.
Nu har det väntade ovädret dragit in här. Det regnar och jag önskar att det fortsätter med det och inte övergår i snö för jag har inte fått på vinterdäck på bilen.

1 kommentar:

  1. Hoppas att ovädret har dragit förbi nu, och att du får en lugn 3:e advent.
    Kram Karin

    SvaraRadera