tisdag 18 oktober 2011

Gosigt.

3 kommentarer:

  1. Hej Mary!
    Jag såg din länk hos Agneta och blev nyfiken!
    Nu har jag läst och läst allt om utbrändhet och massor med härliga blogganteckningar om barnbarn och och om Elsa.
    Du skriver med glimten i ögat, och en stor portion humor!
    Jag har jobbat som biomedicinsk analytiker på Lungkliniken i Malmö, och haft en "egen" mottagning med sömnapnépatienter. Jag gick i pension i maj, är 63 år. Jag lärde upp min efterföljare under ett antal månader, och nu har hon fått sluta, för mottagningen skulle flytta till Lund. Mig hade dom aldrig fått till Lund, så det gällde att passa på när jag inte fanns där!!
    Kände mig hemma här på dina sidor, och jag kommer gärna tillbaka.
    Får jag länka till dig på min blogg?
    Välkommen till mig!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Roligt att du gillar mitt knåp och knep. Självklart får du länka till min blogg och jag gör gärna detsamma med din.
    Natti, natti!
    Mary

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket :-)
    Uschja, det där med hjärnstress är jag alldeles för bekant med. Är ju egenföretagare och som sådan stressar man gärna sönder sig. Jobbar fortfarande trots att jag är pensionissa men mycket, mycket mindre och lugnare nu. Och så roar jag mej ju med att sticka Barbiekläder :-) DET är avkopplande!

    SvaraRadera