onsdag 15 februari 2012

Inte så smart.

Ibland undrar man varför man inte har hjärnan med sej. Idag har jag tvättat. Vi har en fin tvättstuga men maskinerna är stora om man inte har så stort hushåll och det har inte jag. Lite miljötänk däremot och vill gärna köra fulla maskiner och därför tvättar jag inte så ofta. Idag hade jag många tröjor och leggings i den "svarta maskinen" . När jag hängde in dem i torkskåpet tyckte jag att dom var lite för ludna för så mycket fäller inte Elsa. Här är boven!

Elsas tasshanduk hade hamnat i den maskinen. Hur smart var det? Nu är den i alla fall ren och fin och jag har ett gäng ludna T-shirts som jag måste gå på med en sån där klibbig rulle. Det blir nog bra men så onödigt tidsödande.

1 kommentar:

  1. Ja du, sån´t händer ibland! Vi är inte mer än människor!
    Kram Karin

    SvaraRadera